Nujni za delovanje in izboljšavo spletne strani so že aktivni. Oglaševalske piškotke bomo aktivirali le, če se s tem strinjate. Izbiro lahko kadarkoli spremenite. Več o piškotkih tu.
Velikost pisave
Razmak črk
Razmak vrstic
Sporočite stanje vodomera v času med 25. in zadnjim dnem v mesecu za tekoči mesec.
Stanje vodomerov lahko sporočite na naslednje načine:
1. preko telefona (02-521-37-58, vsak delovni dan od 8.00 do 14.00)
2. preko telefona (02-549-60-26, za Občino Puconci)
2. preko spodnjega obrazca "Sporočanje stanja vodomera"
Odčitavanje vodomerov izvajamo dvakrat letno. Naši monterji- odčitovalci bodo na terenu dvakrat letno opravili pregled vašega vodovodnega priključka in odčitali stanje z vodomera.
Račune boste prejemali mesečno (12 krat letno) na podlagi izračunane povprečne mesečne porabe v preteklem obračunskem obdobju (akontacije). Obračun porabljene vode bo narejen na podlagi dejanske odčitane porabe z vodomera.
REDNO KONTROLIRAJTE VODOMER Vodomer vsaj enkrat mesečno kontrolirajte. Vsako okvaro čimprej sporočite na telefonsko številko dežurne službe (objavljene na spletni strani).
POZORNO SPREMLJAJTE PORABO VODE Svetujemo vam, da ste pozorni na vsako puščanje ali nekontrolirano iztekanje vode (WC kotlički, puščanje vodomera ...), saj po nepotrebnem zelo povečuje vaše stroške.
vsem uporabnikom svetujemo, da zavarujejo vse izpostavljene zunanje priključke ali njihove dele, ki so v neogrevanih prostorih (pipa na vrtu, v garaži ...), saj lahko zaradi nizkih temperatur inštalacija zmrzne in poči, iztekajoča voda pa lahko povzroči precej neprijetnosti.
Upravljavec vodovoda ne more odgovarjati za okvare in njihove posledice na vodomeru, priključku in interni inštalaciji, ki so nastale po krivdi uporabnika (zmrzal, mehanske poškodbe, okvare vodovodnih armatur, povratni učinek tople vode ...).
Sledite nam na družbenih omrežjih
Bodite na tekočem z najnovejšimi novicami in posodobitvami.
Sledite nam na: