Ta spletna stran uporablja piškotke.

Nujni za delovanje in izboljšavo spletne strani so že aktivni. Oglaševalske piškotke bomo aktivirali le, če se s tem strinjate. Izbiro lahko kadarkoli spremenite.  Več o piškotkih tu.

Velikost pisave

Razmak črk

Razmak vrstic

Informacije

Pogosta vprašanja

Na strani so predstavljena pogosto zastavljena vprašanja. V primeru, da ne najdete želenega odgovora, nam vprašanje posredujte na: info@vodovod-b.si.


Odvzem pitne vode iz javnih hidrantov za namen polnjenja bazena je STROGO PREPOVEDAN. Več si lahko preberete na spodnji povezavi.
POLNJENJE BAZENA

Odvzem pitne vode iz javnih hidrantov za namen zalivanja je STROGO PREPOVEDAN. Več si lahko preberete na spodnji povezavi. POLNJENJE BAZENA
POLNJENJE BAZENA

Stanje vodomerov lahko sporočite na naslednje načine:
  1. preko telefona (02-521-37-58, vsak delovni dan od 8.00 do 14.00)
  2. preko obrazca “Sporočanje stanja vodomera”
Za identifikacijo uporabnika potrebujete:
  • ime, priimek ter naslov plačnika
  • identifikacijsko številko vodomera (8 številk, glej račun)
  • trenutno stanje na vodomeru (5 številk, npr. 00467)
 
Več informacij na: https://vodovod-b.si/vodomeri

Ali je potrebno z uporabniki storitev gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo (GJS) sklepati pisne pogodbe?

V javnosti se pogosto zastavlja vprašanje, ali je potrebno z uporabniki storitev gospodarske javne službe oskrbe s pitno vodo (GJS) sklepati pisne pogodbe, na katero odgovarjamo v nadaljevanju.

Na podlagi drugega odstavka 3. člena in v skladu s 7. členom ZGJS je občina z odlokom (ker gre za občinsko GJS) določila samo storitev, način izvajanja GJS, vrsto in obseg javnih dobrin ter njihovo prostorsko razporeditev, vire financiranja GJS, ter pravice in obveznosti uporabnikov. Ker gre za obvezno GJS, morajo uporabniki uporabljati javne dobrine, ki se zagotavljajo z obveznimi občinskimi GJS (drugih odstavek 5. člena ZGJS).

V skladu s 3. členom Obligacijskega zakonika (OZ) so udeleženci pogodbenih razmerij omejeni z ustavo, prisilnimi predpisi ali z moralnimi načeli. Drugi odstavek 17. člena OZ pa določa, da so določbe predpisov (torej tudi občinskih odlokov) sestavni del teh pogodb in jih dopolnjujejo ali pa stopajo na mesto pogodbenih določil, ki niso v skladu z njimi.

Pogodbena svoboda izvajalca GJS in uporabnika storitev GJS je zaradi pomembnosti GJS (varovanja zdravja ljudi in čistega okolja) zelo omejena, zaradi česar se v praksi posebne pogodbe ne sklepajo, samo pogodbeno razmerje pa nastane in se izvaja po zakonu in odloku.

Z začetkom izvajanja GJS na podlagi občinskih odlokov torej med izvajalcem GJS in uporabnikom storitev GJS (ne glede na to, ali gre za pravno ali fizično osebo) nastane pogodba po zakonu in odloku, pri čemer je vsebina le-te določena z občinskimi odloki in državno uredbo.

V skladu z navedenim pisna pogodba za dobavo pitne vode ni potrebna.

Za uporabnike storitev, ki nimajo sklenjene pogodbe o dobavi pitne vode, pa jo kljub zgoraj navedenemu potrebujejo, bo izvajalec GJS pogodbo pripravil na podlagi pisnega zahtevka uporabnika.

Dostava vode z gasilsko cisterno za namen polnjenja bazena je STROGO PREPOVEDANA. V primeru, da bi slučajno bila dovoljena je okoli 3 krat dražja kot polnjenje bazena iz domače pipe. Več si lahko preberete na spodnji povezavi.  
POLNJENJE BAZENA

Do prekinitve oskrbe s pitno vodo lahko pride zaradi načrtovanih ali interventnih posegov v javno ali interno vodovodno omrežje. Po prekinitvi se pogosto spremenijo organoleptične lastnosti pitne vode, ki so prehodnega značaja (barva, motnost, vonj). Zadostuje temeljito izpiranje dela omrežja s pretokom. Čas izpiranja je potrebno prilagoditi obsegu organoleptičnih sprememb pitne vode, dokler se le-te ne stabilizirajo.  
Zato priporočamo naslednje:
  • dokler oskrba s pitno vodo ni ponovno vzpostavljena, naj ostanejo pipe zaprte
  • ko je oskrba s pitno vodo ponovno vzpostavljena, priporočamo, da temeljito izperete interno vodovodno omrežje.
  • najprej poskrbite za spiranje pip v prostorih, kjer je nevarnost za zdravje manjša (npr. na pipi v stranišču) in ne v kuhinji, kjer pitno vodo uporabljate pri pripravi hrane; potem poskrbite še za izpiranje na vseh ostalih pipah
  • pred izpiranjem odstranite nastavke na pipah (mrežice oz. perlatorje), očistite jih ali po potrebi zamenjajte
  • pipo (mešalno armaturo, mešalno baterijo) postavite v skrajni položaj, v katerem izteka izključno hladna voda
  • pipo izpirajte temeljito, v sunkih s turbulentnim tokom; turbulenco s sunki povzročamo z večkratnim zapiranjem in odpiranjem pipe, dokler se organoleptične spremembe pitne vode, ki so prehodnega značaja (barva, motnost, vonj), ne stabilizirajo
  • dokler omrežje ne bo izprano, ne uporabljate pralnih in pomivalnih strojev.

Izpiranje internega vodovodnega omrežja je v večini primerov zadosten ukrep. Če kljub izpiranju ostane dvom v skladnost in zdravstveno ustreznost pitne vode, pokličite na dežurno telefonsko številko podizvajalca, kateri izvaja dela na območju vaše občine.
PODIZVAJALECDEŽURNA TELEFONSKA ŠTEVILKAOBČINA
KOMUNALA, javno podjetje d.o.o. Murska Sobota051-687-700Cankova, Gornji Petrovci, Hodoš, Murska Sobota, Rogašovci
KOMUNA, javno komunalno podjetje Beltinci d.o.o.041-576-474
031-729-851
Beltinci
ČISTA NARAVA d.o.o., javno komunalno podjetje041-803-793Moravske Toplice
PÜNGRAD, javno komunalno podjetje d.o.o.041-61-31-31Grad, Kuzma, Puconci
Režijski obrat Občine Šalovci031-399-148
041-458-186
Šalovci
Režijski obrat Občine Tišina041-667-942
041-630-887
Tišina

Sledite nam na družbenih omrežjih

Bodite na tekočem z najnovejšimi novicami in posodobitvami.
Sledite nam na: