Računi & ReklamacijeRačuni & Reklamacije

NAČINI PLAČEVANJA RAČUNOV

BANKA ali POŠTA

Račune lahko plačate na vseh poštah ali bankah.

TRAJNIK (SEPA)

Račune lahko plačujete preko trajnika (SEPA).

V ta namen morate izpolniti obrazec na povezavi OBRAZEC SEPA.

BREZ PROVIZIJE

Brez plačila provizije lahko račun plačate na:
Blagajni Komunale d.o.o., Kopališka ulica 2, 9000 Murska Sobota

Ponedeljek Torek Sreda Četrtek Petek
8.00 - 14.00 8.00 - 14.00 8.00 - 15.30 8.00 - 14.00 8.00 - 13.30
NAČINI PREJEMANJA RAČUNOV

FIZIČNE OSEBE

  • Pošiljanje računa po navadni pošti
  • E-račun (uvoz računa v vašo spletno banko)
  • Pošiljanje računa na elektronski naslov (v .pdf obliki)

PRAVNE OSEBE

  • Pošiljanje računa po navadni pošti
  • E-račun (uvoz računa v vašo spletno banko)

V kolikor želite prejemati račun po elektronski pošti nam posredujte spodnje podatke na elektronski naslov: reklamacije@vodovod-b.si

  • Ime in priimek plačnika
  • Naslov, pošta, kraj plačnika
  • Elektronski naslov (kamor želite prejemati račune v .pdf obliki)
  • Ime in priimek uporabnika (v kolikor plačnik in uporabnik nista ista)
  • Naslov, pošta, kraj uporabnika  (v kolikor plačnik in uporabnik nista ista)
REKLAMACIJE RAČUNOV

PISNO PO POŠTI

Na naslov: Vodovod SISTEMA B d.o.o., Kopališka ulica 2, 9000 Murska Sobota

PREKO FAKSA

Na številko: (02) 521-37-40

PREKO EMAILA

Na elektronski naslov: reklamacije@vodovod-b.si

V skladu s predpisi ste dolžni izvajalcu pisno sporočati vse spremembe, ki vplivajo na obračun storitev. Spremembe bomo upoštevali pri naslednjem obračunu.

Ob zamudi plačila vam bomo zaračunali zakonite zamudne obresti ter po prvem opominu uvedli redni postopek izterjave.